Бренд та ребрендинг з точки зору графічного дизайну. Коли він потрібен і як правильно його зробити

Лектор Антон Іванов.  

Бренд заслуговує на особливу любов: ми його створюємо й розвиваємо. Візуальний вигляд бренду — це наше обличчя; те, як нас ідентифікують; і скільки уваги ми в результаті отримаємо. Вічний пошук та експерименти можуть нашкодити. Розбиратись в цій важливій та нелегкій темі будемо разом з арт-директором рекламної агенції Banda Антоном Івановим.

  1. Бренд від А до Я. Його важливість для бізнесу.
  2. Що таке бренд-комунікація, її види та функції.
  3. Коли бренду потрібен знак, а коли лого, в чому їхня різниця.
  4. Основні інструменти, що застосовуються для створення візуальних комунікацій бренда.
  5. Розбір кейсів.