Як давати оцінку візуальному контенту. “Подобається” чи “працює” — що має право на життя, коли й чому?

Лектор Варвара Перекрест.

Нам часто доводиться чути "у кожного свій смак". Але у візуальних комунікаціях так не повинно бути, тому що ілюстрація/дизайн мають працювати. Такий підхід є фундаментом бізнесу, і кожного разу, коли нам чи нашим колегам думається "мені це не подобається", треба зупинятись і питати "а чи буде це працювати, чи ефективно це для бізнесу?".

Варвара Перекрест, ілюстратор та дизайнер з чималим досвідом масштабних проектів для українського та іноземного ринків, яка тривалий час практикує викладацьку й дослідницьку діяльність, зможе як ніхто інший пояснити принципи та підходи до оцінки візуальних продуктів. А розглянемо наступне:

  1. Проблема термінів "ілюстрація/дизайн" та "ілюстратор/дизайнер".
  2. Що таке ілюстрація/дизайн як професія і в чому вона полягає.
  3. Ілюстрація/дизайн як візуальна комунікація: "мені подобається” чи “це працює".
  4. Візуальне дослідження та візуальна метафора. Візуальне перенасичення, оригінальність проти кліше.
  5. Візуальні комунікації як сфера креативних послуг.
  6. Про освіту та професійну повагу.
  7. Український "ринок" візуальних комунікацій як ринок прецедентів.