Як давати оцінку візуальному контенту. “Подобається” чи “працює” — що має право на життя, коли й чому?
Лектор Варвара Перекрест.
Нам часто доводиться чути "у кожного свій смак". Але у візуальних комунікаціях так не повинно бути, тому що ілюстрація/дизайн мають працювати. Такий підхід є фундаментом бізнесу, і кожного разу, коли нам чи нашим колегам думається "мені це не подобається", треба зупинятись і питати "а чи буде це працювати, чи ефективно це для бізнесу?".
Варвара Перекрест, ілюстратор та дизайнер з чималим досвідом масштабних проектів для українського та іноземного ринків, яка тривалий час практикує викладацьку й дослідницьку діяльність, зможе як ніхто інший пояснити принципи та підходи до оцінки візуальних продуктів. А розглянемо наступне:
- Проблема термінів "ілюстрація/дизайн" та "ілюстратор/дизайнер".
- Що таке ілюстрація/дизайн як професія і в чому вона полягає.
- Ілюстрація/дизайн як візуальна комунікація: "мені подобається” чи “це працює".
- Візуальне дослідження та візуальна метафора. Візуальне перенасичення, оригінальність проти кліше.
- Візуальні комунікації як сфера креативних послуг.
- Про освіту та професійну повагу.
- Український "ринок" візуальних комунікацій як ринок прецедентів.